Известие

Collapse
No announcement yet.

Много ме наплашихте бе колеги!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
    На който 155коня бензин му идва слаб да си купи Ферари а не печка - карал съм 2,4JTD - ебаси вървежа не може да тръгне на първа да те изтегли от светофара. Ивеко! Направо ме разбивате с тия нафти - силата на самовнушението
    абе и аз като карах за първи път 166 JTD - на пандо, като дотогава съм карал бензинка, и намен така ми се видя, да не говорим че ударих точно 3 пъти прекъсвача

    ама то не се кара като бензинка просто, има си друг подход , и тогава ше ме изтеглиш на светофара ама друг път

    то лошото че си в Бургас, иначе да сме го решили тоя спор много отдавна )) и да сме го полели
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
      На който 155коня бензин му идва слаб да си купи Ферари а не печка - карал съм 2,4JTD - ебаси вървежа не може да тръгне на първа да те изтегли от светофара. Ивеко! Направо ме разбивате с тия нафти - силата на самовнушението
      Говорим за издържливост и мощност на дизеловия мотор, а не ускорение на светофара. И това първото никой не може да го оспори. А ако е чипосан дизел не просто по светофарите ще те дърпа ами и в кръг ще обикаля покрай теб луд да те прави докато се мъчиш да настъпваш.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от valjo Покажи съобщение
        абе и аз като карах за първи път 166 JTD - на пандо, като дотогава съм карал бензинка, и намен така ми се видя, да не говорим че ударих точно 3 пъти прекъсвача

        ама то не се кара като бензинка просто, има си друг подход , и тогава ше ме изтеглиш на светофара ама друг път

        то лошото че си в Бургас, иначе да сме го решили тоя спор много отдавна )) и да сме го полели
        То не пречи отидем до бургас оная наща група. и да видим колко бензинови ще ни издържат
        Да ако се тръгне от място може бензина да е по добре но това е само съвсем от спряло положение, след това всичко свършва. Ся и аз съм си фен на бензина ма таз кола е тежка за 2.0ТС треа си пое 2.5 а тои е акцизен и харчи здраво. Всъщност номера е че на жтд-то се прасва чип и става 180кс със 6 скорости е и над 2000 така върви че бензин треа е в диапазон 6000-7000. От Бургас до София 2,0 бенз неможе да кара зад мене просто или ще гръмне или ще даде разход 20 или на шофера нема му стиска.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от EMo0o Покажи съобщение
          С нея си купи и бензинджийница
          Значи толкова си в час с турбо моторите, не случайно всички бензини почват да ги правят с турбо - много мощност малък разход

          Първоначално публикувано от EMo0o Покажи съобщение
          ! Коментира се това , че JTD-то е доста по-разумен избор при покупка , а не това , че 2.0 ТС-а не струва ..
          Като искаш разумен избор си купуваш Опел
          "а не това , че 2.0 ТС-а не струва .." Ще ме извиняваш ама точно това коментирате. За мен дизела си е селска радост също като газта тъй че да си мислим че сме хванали Господ за ..... със Фиат JTD ми e много интересно . .

          пп и пак почнахте чипове, мипове и т.н. - те ако вървяха нямаше да им присаждате органи
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #20
            престанете с тва твин спарка се чупил, естествено че като сипвате ментета масла (включително и Селения) ша се строши. Италиянска кола с немско масло тва е истината!!!
            landikar
            Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара......

            Comment


            • #21
              Колеги, спорът е безмислен, нека всеки кара това което го кефи. Двата двигателя имат своите предимства и недостатъци. Аз карам две алфи с TS мотори 146 и 166, като голямата е с 6 степенна кутия. Никакви проблеми с вървежа, прекъсване и т.н., но - 100 октанов бевзин, хубаво и навременно сменяно масло, платинени свещи, миещи въздушни филтри. Все още карат с катализаторите си. Усещането за изпълване на двигателите е неописуемо. Нищо освен консумативи по тях не е сменяно. По отношение на вървежа нещата са спорни, пък и къде у нас могат да се развиват продължително тези скорости. Но все пак възникват някои въпроси - защо се чипосват дизелите, защо не го е направил производителя, какви са последствията във времето. На който са му малко 150к.с. да си купи самолет. Нека да не заблуждаваме човека и влияем на неговия избор. Просто трябва добре да си направи сметка дали да притежава тази красива капризна хубавица, защото тя изисква по-голямо внимание, което в последствие се превръща в рутинност.
              Last edited by old alfist; d.m.y г., 13:43.
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
              sigpic

              Comment


              • #22
                Нека реша спора:
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=26940
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=28586

                При това във втората тема има писано и за други издали багажа ТС. Я сега ми намерете тема за някое JTD издало багажа ??? А това, че някой тук свързва дизела с газ не видях и грам логика...Дизела е по-скъп от газ и бензин. Говорим и за присаждане на органи? Виждам, че тука хората си нямат и понятие от чип тунинг щом говорим за "органи".

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                  Колеги, спорът е безмислен, нека всеки кара това което го кефи. Двата двигателя имат своите предимства и недостатъци. Аз карам две алфи с TS мотори 146 и 166, като голямата е с 6 степенна кутия. Никакви проблеми с вървежа, прекъсване и т.н., но - 100 октанов бевзин, хубаво и навременно сменяно масло, платинени свещи, миещи въздушни филтри. Все още карат с катализаторите си. Усещането за изпълване на двигателите е неописуемо. Нищо освен консумативи по тях не е сменяно. По отношение на вървежа нещата са спорни, пък и къде у нас могат да се развиват продължително тези скорости. Но все пак възникват някои въпроси - защо се чипосват дизелите, защо не го е направил производителя, какви са последствията във времето. На който са му малко 150к.с. да си купи самолет. Нека да не заблуждаваме човека и влияем на неговия избор. Просто трябва добре да си направи сметка дали да притежава тази красива капризна хубавица, защото тя изисква по-голямо внимание, което в последствие се превръща в рутинност.
                  Леле колега егати доброто изказване ! За 100-те октана твърдо съм с тебе и аз съм така и дори разхода ми е по-малък , 150 коня не са малко в никакъв случай ! А в тази кола или се влюбваш веднага или малко по-късно !!!
                  Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
                    Я сега ми намерете тема за някое JTD издало багажа ???
                    Ми как ще видиш вие се криете тука си търсите турбинки на ЛС да не ви се смеем
                    ама то това не го броим за разваляне то си е консуматив - 2000лв
                    на един колега с 156 в сервиза като му казаха му омекнаха капачките ..
                    Да кажат колегите с GTV-тата какъв тормоз са видяли колите им и как им се отразява от тях поне няма дизели.
                    Last edited by code; d.m.y г., 14:27.
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #25
                      Ми нещо не съм видял такава тема, а и както каза един колега по-горе "JTD за 5-6К" Такава 166 здрава дизел няма. Сигурно за тоя тип говориш.
                      Даже и да има проблем има много други алтернативни и по-евтини начини да се оправи проблема както виждаш. Просто трябва да знае човек...Не знам какви 2000 лв. те подгониха.

                      http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Detro...Q5fAccessories
                      Last edited by RoMAN; d.m.y г., 14:37.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                        Ми как ще видиш вие се криете тука си търсите турбинки на ЛС да не ви се смеем
                        ама то това не го броим за разваляне то си е консуматив - 2000лв
                        на един колега с 156 в сервиза като му казаха му омекнаха капачките ..
                        Да кажат колегите с GTV-тата какъв тормоз са видяли колите им и как им се отразява от тях поне няма дизели.
                        Що бе моята е дизелче така трака хаха
                        Абе хубаво си върви колата не пропускам да я вкарвам в червените стойности ,пък като гръмне мотора слагам един 6 цилиндров да видим и той ли е толко лесен за удушаване. GTV-то не става за ежедневна кола гори много няма багажник ,няма задни седалки ,обаче не си давам ТС-чето за никакъв дизел поне докато той не ме предаде. (Ускорението от 170 нагоре много ме радва )Неможе толко годишна кола да се кара постоянно на червено и после да се очаква да е здрава ,почти съм сигурен ,че при такава експлоатация и един дизел ще предаде бого дух може да е два пъти по бавно ,но ще се издъни ,а ако едно подържано ТС-че се кара нормално ще те закара и на край света! А избора на колегата зависи само и единствено от това как ще я използва тая кола. Мисля ,че една газова уредба ще излезе по евтино от дизелчето (някой от феновете на нафтата да сподели разхода си моля) Аз лично си карам колата за удоволствие ,имам друга ,служебна, за работа която гори на половината на мойта ,че и по малко и събира всичко нужно в багажника си.
                        Това е от мен Бензин в кръвта !!!
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Fiat Bravo II 1.4 90hp
                        sigpic
                        Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
                          Извод: Не трябва да се кара с над 200 дори и не трябва да се поддържа 200 с такива автомобили...за любителите на високите скорости си има по мощни автомобили.

                          Бог прощава JTD-то НЕ!

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                            Неможе толко годишна кола да се кара постоянно на червено и после да се очаква да е здрава ,почти съм сигурен ,че при такава експлоатация и един дизел ще предаде бого дух може да е два пъти по бавно ,но ще се издъни ,а ако едно подържано ТС-че се кара нормално ще те закара и на край света! Мисля ,че една газова уредба ще излезе по евтино от дизелчето (някой от феновете на нафтата да сподели разхода си моля)
                            Това е от мен Бензин в кръвта !!!
                            Дизела много трудно ще издаде багажа повярвай ми. А да слагаш уредба на алфа...И то 166 е пълна гавра според мен. Тогава по-добре голф да си купи човека. Да не говорим, че газовите уредби създават проблеми. А лично моя разход извън града е 7. В града от 8 до 10.
                            Last edited by RoMAN; d.m.y г., 16:55.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
                              Дизела много трудно ще издаде багажа повярвай ми.
                              Колега,много си прав в това отношение.
                              А пък и дизела е мн добра инвестиция ако става въпрос за Алфа,защото бензиновите алфички харчат доста а едно дизелче с чипче ще прави бензинката на луда...

                              Бог прощава JTD-то НЕ!

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
                                Дизела много трудно ще издаде багажа повярвай ми. А да слагаш уредба на алфа...И то 166 е пълна гавра според мен. Тогава по-добре голф да си купи човека. Да не говорим, че газовите уредби създават проблеми. А лично моя разход извън града е 7. В града от 8 до 10.
                                Дизела има повече чарколяк за чупене от бенза и ремонтите са значителнои по скъпи ,не мога да споря за издражливоста ,'щото не съм компетентен. Аз също не съм фен на газта ,но си е евтин вариант за предвижване. А ако се търси разход твоят е големичък в сравнение с други автомобили (на баща ми форда гори 5 нафта ,градско ,е това е разход )
                                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                                Fiat Bravo II 1.4 90hp
                                sigpic
                                Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                                Comment

                                Working...
                                X